Ons beleid en de mogelijke impact
Wij kunnen ons goed voorstellen dat je vragen hebt over onze dienstverlening in deze onzekere tijd. Primagaz heeft een maatschappelijke taak als brandstofleverancier en blijft voor jou klaarstaan. Hierbij stellen we de veiligheid en gezondheid van klanten en collega’s voorop. We vragen dan ook om je begrip, mochten er vertragingen optreden. Al onze collega’s schakelen alvast een versnelling hoger om je ook nu de nodige service te leveren.
Daarnaast blijven we telefonisch bereikbaar. Onze medewerkers kunnen van thuis uit werken, waardoor we je ook telefonische service kunnen bieden waar nodig.
Gezien onze maatschappelijke rol als gasleverancier, gaan onze leveringen en tankplaatsingen gewoon door. Wij werken continu nauw samen met onze leveranciers, chauffeurs en collega’s om je tijdig te kunnen beleveren. Afhankelijk van de ontwikkelingen in overheidsmaatregelen en beschikbaarheid van collega’s kan het zijn dat er vertragingen ontstaan. Wij vragen hiervoor je begrip.
Heb je als consument of ondernemer een gasfles nodig?
Handelszaken en diensten die noodzakelijk zijn voor de bescherming van de vitale belangen en behoeften van de bevolking blijven open.
Onder deze categorie vallen tankstations en leveranciers van brandstoffen.
Op onze dealerlocator vind je alle Primagaz verdelers. Contacteer de verdeler in je buurt en informeer naar openingstijden en/ of mogelijkheid voor bestellingen.
Tot slot willen we benadrukken dat hygiëne voorop staat. Onze chauffeurs zijn gebriefd over de nodige voorzorgsmaatregelen in lijn met de landelijke richtlijnen. Ze zijn gevraagd meermaals per dag hun handen te wassen en te ontsmetten. Daarnaast houden onze chauffeurs zich aan de richtlijnen ten aanzien van social distancing, 2 meter afstand. Bij deze vragen we jou dan ook hetzelfde te doen bij leveringen.