Primagaz heeft een maatschappelijke taak als brandstofleverancier en blijft voor jou klaarstaan. Hierbij stellen we de veiligheid en gezondheid van klanten en collega’s voorop. Lees meer over ons beleid en de mogelijke impact naar aanleiding van het Corona-virus.

Ik ondervind een technisch probleem aan mijn propaaninstallatie. Hoe contacteer ik Primagaz?

Bij technische problemen kan je Primagaz best telefonisch contacteren. Op die manier kunnen we het snelste schakelen en je snel verder helpen.

Je belt hiervoor 013/61.82.00. Wij helpen je graag verder.

Andere veelgestelde vragen

Hoe vaak moet ik mijn gastank laten vullen?


Online purchases may be returned via a major parcel carrier. Click here to initiate a return.

Uit welke onderdelen bestaat mijn jaarlijkse factuur?


Online purchases may be returned via a major parcel carrier. Click here to initiate a return.

Wanneer moet mijn propaangastank gekeurd worden en wat gebeurt er dan precies?


Online purchases may be returned via a major parcel carrier. Click here to initiate a return.

Hoeveel liter gas zit er in een gasfles?


Online purchases may be returned via a major parcel carrier. Click here to initiate a return.