Welke betaalmogelijkheden heb ik als klant van Primagaz?

Primagaz biedt een aantal handige betaalmogelijkheden, want we maken het onze klanten graag gemakkelijk. We zetten ze even op een rijtje:

  • Betaling op basis van de toegezonden factuur: Primagaz stuurt je een factuur na elke handeling (gaslevering, huurnota tank, installatienota etc.). Je dient deze factuur binnen 15 dagen aan ons te betalen.
  • Domiciliëring: bij domiciliëring machtig je ons om het factuurbedrag rechtstreeks van je bank- of girorekening af te schrijven. Voordat de transacties worden uitgevoerd krijg je van ons altijd een melding, zodat je eventueel bezwaar kan maken.
  • Gespreide betaling via domiciliëring of permanente betalingsopdracht: bij gespreide betaling machtig je ons om 11 maanden een vast bedrag van je bank- of girorekening af te schrijven. Dit maandelijkse voorschotbedrag wordt bepaald in onderling overleg. In de 12de maand ontvang je dan de jaarlijkse eindafrekening. Hierin worden de facturen en je betalingen overzichtelijk weergegeven, waarna het saldo wordt verrekend dat je nog moet betalen of dat door ons wordt teruggestort (hetzelfde systeem als je elektriciteitsrekening).

Wil je meer weten over onze betaalmogelijkheden? Neem dan contact op met onze klantendienst: bel 013/61.82.00 of mail naar info@primagaz.be. Tevens verwijzen wij graag naar de algemene voorwaarden van Primagaz nv.

Andere veelgestelde vragen